søndag den 4. marts 2012

februar recap

Så sluttede en meget oplevelsesrig måned, udover at der for en gang skyld var hele 29 dage var det også en måned der bød på en masse fantastiske oplevelser. Efter nogle dage med minus grader ramte den serbiske vinter, på en enkelt nat sneede hele landet til og temperaturen faldt til -10 til -15 grader. Den massive mængde af sne betød at al transport blev forlænget meget, normalt bruger jeg 30 minutter på at køre på arbejde, det blev i stedet til en time og 10 minutter! Nå men "when life gives you lemons, you make lemonade" og "det er ikke noget der hedder dårligt vejr, det er forkert påklædning" og da der ankom en legekammerat fra Danmark blev sneen udnyttet til noget sjov og spas (se billeder længere nede). Efter en uge med sjov i sneen blev legekammeraten sendt tilbage til danmark og jeg nåede en enkelt dag på arbejde og var der ellers ferie igen. Turen til kroatien og bosnien er beskrevet andre steder, så her behøves ikke nogen forklaring. Men da jeg kom hjem fra kroatien/bosnien var der blevet varmt i serbien igen, og siden er det kun blevet varmere. I eftermiddags var der 16 grader, skyfri himmel og ingen blæst, næsten som en alm. dansk sommerdag :) Nå men jeg bliver nødt til at skrue tiden en uge tilbage, den her uge havde vi besøg fra de andre produktions selskaber i europa. Så fra jeg kom hjem fra ferie har tiden gået med at forbedrede besøget og så selvfølgelig CSR dagen. En sjov måned endte med at jeg fik mødt og snakket med kollegaer fra england, frankring, ungarn, rusland, danmark, finland og tyskland. Workshoppen handlede om Grundfos Shop Floor Excellence, så jeg/vi fik en masse gode ideer og forslag til hvordan vi kunne forbedre os her. Derudover var der også indlagt nogle sociale aktiviter, en aften med et japansk tromme show og en aften med vinsmag på en lokal vingård midt ude i ingenting.

 store mængder sne midt i februar, er helt væk nu...
 Martin kælker
 Thomas kælker...
 Dubrovnik, er beskrevet andre steder :)


 Workshop
 En workshop uden post-its, det tror jeg ikke kan lade sig gøre.
Vingård i serbien,bygget i 2009/2010 og der manglende ikke noget, alt udstyret og alle bygninger er nye og det meste dekorations halløj er købt i den lokale landsby.
 Der smages på de lokale vine
The Grundfos Shop Floor Excellence European Network.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar